דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צלם אירועים החלטה לא פשוטה 

מאת    [ 01/12/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 1562 פעמים ]

יש הצעת נישואין, יש תאריך לאירוע ועכשיו צריך להתחיל לתכנן את האירוע המושלם. על מנת שאירוע יום החתונה יהיה מדהים ישנן לא מעט החלטות חשובות שצריך לקבל במסגרת התקציב שקבענו מראש. אחת החלטות הכי חשובות ליום החתונה המיועד היא בחירה הצלם אירועים (כמובן אחרי השמלה). בחירת צלם אירועים תשפיע על הזיכרון שלנו מאותו יום חשוב, לא לשכוח שהשקענו מחשבה בכל הפרטים הקטנים ותכננו אירוע מושלם במשך חצי שנה, מה שנשאר לנו מכל זה סרט וידאו ותמונות סטילס, לכן אנחנו חייבים להשקיע זמן לבחירה של צלם אירועים איכותי ומיומן שינציח כל דבר חשוב באותו יום של האירוע.

צילום אירועים הוא אומנות וכפועל יוצא צלם אירועים צריך להיות אמן בתחומו. אנחנו רוצים להנציח את היום החשוב שלנו אבל גם ליצור זיכרון כמה שיותר מושלם של אותו יום. מי שצלם אירועים מימון ומקצועי רואה דברים מעבר לסטנדרט וזה מה שאנחנו כזוג נחפש בבעל מקצוע מסוג זה.

צלם אירועים איכותי יוכל לעשות כל תמונה לתמונה מושלמת וכל פריים בסרט הוידיאו יהיה פריים שנלקח מסצנה של סרט, כצלם אירועים הוא צריך לבנות לעצמו את הסיפור שהוא רוצה להעביר לפני שהוא בכלל מתחיל לצלם. לא כל מי שלמד צילום וקנה כמה מצלמות יכול לומר אני הצלם של האירוע שלכם.

איך לבחור בצלם אירועים איכותי ומיומן ולא ליפול על שרלטן חסר ניסיון?

תיק עבודות – כמו כל דבר שאנחנו בוחרים מתחום האומנות אנחנו רוצים לראות קטלוג! בתחום של צילום אירועים זה למעשה תיק עבודות. צלם אירועים בעל וותק צבר לעצמו לא מעט אירועים שצילם לכן אחד הקריטריונים שנחפש הוא תיק עבודות, כך גם נוכל להתרשם מהסגנון ולקבל אינדיקציה איך התוצר הסופי שלנו יראה.

מחירון – לכל בעל מקצוע בכל תחום יש מחירון שנובע מגורמים שונים, גם לצלם אירועים צריך להיות מחירון, הגורמים המשתנים הם כמות מצלמות ואיכות הצילום. צלם אירועים מקצועי יוכל לכוון אתכם מה הכי יתאים לאירוע שלכם לפי המקום שנקבע לאירוע וכמות המשתתפים באירוע.

יחסי אנוש – הצלם שניבחר לצלם את האירוע שלכם ילווה אתכם לכל אורך האירוע, נכון הוא לא צריך להיות החבר הכי טוב שלכם, אבל הוא צריך להיות סובלני ובעל יחסי אנוש מעולים. אל לנו לשכוח שיום החתונה הוא מלחיץ כשלעצמו, צלם אירועים ותיק יודע לזהות מתי יש להרפות ולתת לזוג להיות ניחוח ומתי כן חשוב לתת הוראות צילום על מנת לקבל מוצר איכותי בסופו של יום.

אבל איך נדע לזהות האם הצלם שלנו הוא בעל יחסי אנוש טובים או לא?

המלצות – לא להתבייש לבקש המלצות מזוגות אחרים, כמו כל בעל מקצוע בין משיפוצניק ועד רופא אנחנו נדרוש המלצות מלקוחות.

לסיכום: צלם אירועים חייב להיות מקצועי איכותי ומיומן כל התכונות הנ"ל נרכשות עם הזמן לכן הוא חייב להיות בעל וותק בתחום, צלם אירועים בעל וותק יכול להמליץ לנו על כמות המצלמות ואיך הוא רואה שסרט החתונה שלנו יראה בסופו של דבר וגם יוכל להראות לנו אירועים דומים שהוא צילם. הכי חשוב זאת ההרגשה שהוא נותן לנו כאשר אנחנו מגיעים אליו לקבלת הצעת מחיר ורעיונות, אם יש לו טלפונים מלקוחות זועמים תוך כדי הפגישה אז כנראה שנמשיך לחפש עד שנימצא מישהו שיעמוד בכל הקריטריונים שאנחנו מחפשים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב